کارکنان بخش جدایی ناپذیر هر سازمانی هستند، به همین دلیل است که ایجاد ارتباطات شخصی با آنها بسیار مهم است. شرکت ها، با تلاش آگاهانه با فراهم کردن فضای آموزش و رشد کارکنان درصدد تحقق اهداف و تامین نیازمندی هایشان می باشند .کارمندان همواره به دنبال فرصتی برای رشد هستند و اگر سازمانی بتواند این فرصت را برای آنها فراهم کند، تمایل بیشتری به همکاری با آن شرکت خواهند داشت. کارفرمایان می توانند با افزایش آموزش های سازمانی از وفاداری و حفظ کارکنان اطمینان حاصل کنند.

به طور سنتی، آموزش سازمانی به مربیانی وابسته بود که در موضوعات مرتبط با نیازهای آموزشی یک سازمان تخصص داشته باشند. سپس سازمان سمینارها، کارگاه‌ها و جلسات آموزشی را به رهبری مربی یا مربیان برگزار می‌کند. امروزه این سبک از آموزش با معرفی اینترنت و یادگیری دیجیتال تغییر کرده است.

برنامه های آموزشی سازمانی، ابتکارات یادگیری در محل کار هستند برای کمک به کارکنان در توسعه مهارت هایی طراحی شده اند که از اهداف استراتژیک شرکت پشتیبانی می کند، مانند افزایش بهره وری و تقویت روحیه. از جمله تربیت نیروی متخصص ،مدیریت تغییر و افزایش بهره وری از طریق هماهنگی و کار تیمی ، افزایش رضایت کارکنان و بهبود ارتباطات. ما در مدیرشو ، با طراحی دوره های اختصاصی نیازهای اختصاصی شما و کارکنان را در شرکت تان سفارشی سازی می کنیم. ما به طور خاص در تولید برنامه‌های اختصاصی حوزه مدیریت سریع‌تر از رقبا بدون افت کیفیت تخصص داریم. دنیای کار در سال های اخیر به طرز چشمگیری تغییر کرده است و همچنان ادامه خواهد داشت. کارکنان معمولی دانش و مسئولیت بیشتری نسبت به کارمندان چند سال پیش دارند. این به دلیل ظهور فناوری و داده های پیشرفته است که می تواند برای اهداف آموزشی مورد استفاده قرار گیرد، اما همچنان نیروی کار با تحصیلات خوب، متحرک و حرفه ای ضامن دستیابی به نتیجه است.

کارکنان امروز انتظار دارند که آموزش مداوم به عنوان بخشی از برنامه توسعه شغلی خود باشد. بنابراین، شرکت‌ها باید در برنامه‌های آموزشی مستمر برای کارکنان خود سرمایه‌گذاری کنند تا به حفظ، افزایش سود و تضمین موفقیت کلی کمک کنند.

 

8 مزیت آموزش سازمانی که می تواند به کسب و کار شما کمک کند:

 

1. افزایش عملکرد

74 درصد از کارمندان احساس می کنند به دلیل کمبود فرصت های توسعه، به پتانسیل کامل رشد شغلی خود نمی رسند. آموزش سازمانی نقاط ضعف را برطرف می کند و استعدادهای موجود را تقویت می کند. کارکنانی که آموزش کافی دیده اند، مهارت های بهبود یافته، شایستگی بیشتر و افزایش اعتماد به توانایی های خود را می بینند. بنابراین این کارکنان می توانند در شغل خود عملکرد بهتری داشته باشند و استاندارد بالاتری از کار تولید کنند.

 

2. افزایش بهره وری

شرکت هایی که در آموزش سازمانی سرمایه گذاری می کنند 37 درصد بهره وری بالاتری نسبت به شرکت هایی دارند که سرمایه گذاری نمی کنند. کارمندانی که در شغل خود خوب هستند، می توانند کار را به نحو احسن انجام دهند و به احتمال زیاد بیشتر از آنهایی که با مشکل مواجه هستند، انجام می دهند. افزایش اعتماد به نفس به دست آمده از طریق آموزش حرفه ای همچنین باعث ایجاد حس بیشتر اشتیاق می شود و مستقیماً به افزایش بهره وری منجر می شود.

 

3. بهبود روحیه و انگیزه

در حال حاضر بحران بزرگی در محل کار وجود دارد و رضایت شغلی به پایین ترین حد خود رسیده است. طبق آمارها ی جهانی از هر 3 نفر 1 نفر در محل کار خود نارضایتی کامل دارد. شرکت هایی که در آموزش سرمایه گذاری می کنند، محیطی حمایتی برای کار ایجاد می کنند و به کارکنان خود نشان می دهند که برایشان ارزش قائل هستند. 65 درصد از کارکنان می گویند که آموزش و توسعه بر نگرش آنها تأثیر مثبت می گذارد. احساس قدردانی به کارکنان کمک می کند تا نسبت به شغل خود احساس رضایت بیشتری داشته باشند و در نتیجه روحیه و انگیزه بالاتری داشته باشند.

 

4. افزایش حفظ کارکنان

40 درصد از کارمندان با آموزش ضعیف کار خود را در سال اول استخدام ترک می کنند در حالی که تنها 12 درصد از کارمندانی که می گویند شرکت آنها فرصت های آموزشی عالی دارد می خواهند کار خود را ترک کنند. ارائه آموزش های سازمانی تأثیر مستقیمی بر حفظ کارکنان دارد و می تواند هزینه های استخدام را کاهش دهد.

 

5. رهبری بهتر و تصمیم گیری

انواع مختلفی از آموزش های سازمانی وجود دارد، اما آموزش هایی که برای رهبران ارائه می شود، به ویژه برای یک کسب و کار مفید است. آموزش رهبری برای بهبود مهارت های مدیران و کارکنان سطوح ارشد بسیار موثر است و منجر به تصمیم گیری بهتر و استراتژی های آگاهانه و هوشمندانه برای قدرت بخشیدن به کسب وکار می شود.

 

6. بهبود شهرت شرکت – جذب استعدادهای برتر

یک استراتژی آموزشی متقاعد کننده و مؤثر به کسب و کار شما کمک می کند تا یک شهرت خوب و یک برند کارفرمایی قوی ایجاد کند. آموزش اغلب به عنوان یک مزیت اضافی برای کارکنان تلقی می شود و به جذب استعدادهای برتر به کسب و کار کمک می کند. شرکت هایی که در آموزش و توسعه سرمایه گذاری می کنند برای نامزدهای جاه طلبی که به دنبال بهبود مهارت ها و پیشرفت در زمینه کاری خود هستند جذاب هستند.

 

7. افزایش نوآوری و خلاقیت

آموزش مداوم و افزایش مهارت کارکنان می تواند گردش ایده های جدید، همکاری و خلاقیت را تشویق کند و منجر به افزایش نوآوری شود.

 

8. افزایش درآمد

شرکت هایی که در آموزش سرمایه گذاری می کنند 21 درصد درآمد بیشتری به ازای هر کارمند دارند. وقتی تمام مزایای دیگری را که آموزش سازمانی به یک کسب و کار ارائه می دهد، در نظر می گیرید، که همه آنها اساساً منجر به افزایش کارایی می شوند، سخت نیست که ببینید چگونه می تواند منجر به افزایش درآمد شود.

فرم درخواست دوره

با آگاهی از مزایای متعدد آموزش سازمانی به گزینه های آموزشی مختلف موجود برای کسب و کار خود را در نظر بگیرید و با استفاده از فرم درخواست ارائه شده یا با صحبت با یکی از تیم ما برای هماهنگی برگزاری دوره برای مدیران و کارکنان اقدام کنید . ما در مورد نیازهای شما با شما صحبت خواهیم کرد و یک برنامه آموزشی متناسب با کسب و کار شما ایجاد خواهیم کرد.